HomeХобби и стильRelated VideosMore From: ITJungles

iPhone 7: How to Reset / Restart Frozen Screen Without Loosing Data

313 ratings | 23934 views
Learn how you can reset or restart the frozen iPhone 7 screen without loosing data on your phone. FOLLOW US ON TWITTER: http://bit.ly/10Glst1 LIKE US ON FACEBOOK: http://on.fb.me/ZKP4nU FOLLOW US ON G+: http://bit.ly/WfMmZN http://www.itjungles.com Visit Android Forum for Discussions: http://www.androidsnap.com
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (96)
Deeni Butt (16 days ago)
Thanks It saved my iphone 7 plus
ii_nixole_ ii (1 month ago)
Thank you omg I literally almost had a heart attack cuz it’s wasn’t working but now it is thank u!
kannon beiro (1 month ago)
holy shit thank you so much
kannon beiro (1 month ago)
holy shit thank you
Monarch Treasures (1 month ago)
Thank You!!
N.K.F (2 months ago)
It worked! Many thanks mate
Silwi Eva (2 months ago)
oh you saved my black ass thanks you man
Wyatt Smithson (3 months ago)
Thank you so much!! You saved my phone and my money. God bless you.
Paris Grande (4 months ago)
Can anyone help me what’s going on with my wallpaper when I want to put a pic I can’t move it or zoom out or in like its frozen like wtfff omg I swear I’m getting mad rn
Rachel Onusko (4 months ago)
THANK YOU SO MUCH
Marilyn Garcia (5 months ago)
So helpful thank you!!!!!
Shahad Alzharani (6 months ago)
Thank you so much, god bless u
Jasleen Kaur (7 months ago)
Thx a lot u were such a big help once again thank u so much
Chaos (7 months ago)
thanks dude!!
DragUpYourLife (8 months ago)
Omg you saved me! Thanks, you also earned a new subscriber!!!
Suchada Chotmanee (8 months ago)
OH MY FUDGING GODD, you saved my live, thank you SOO MUCH, you deserve 1M view and likes ❤️❤️❤️💗💗💗💗💗😍😍😍👍👍👍👍👍👍👍👍
Dilraj Nanda (8 months ago)
Man u saved a brown life. Thanks man
Maylanie Winton (9 months ago)
Thank you so much!!!!!
Delaney Bucknor (9 months ago)
Omg thank you so much, so simple & no data lost
MITRE 2 4 GAMUT (9 months ago)
Thanks for helping me so thank you
Ricanne Stromoski (9 months ago)
Thank you. You saved my son's phone. I kept taking pictures of his frozen screen. Didn't know of the change.
Delfa Torre (10 months ago)
For iphone 5-6 user. Press power button and *home button* to reset. The volume down is for 7
Michelle Luginbill (24 days ago)
Delfa Torre it also works on iphone 4! thank you so much! God bless you!😉
Evan Dougherty (10 months ago)
Thank you young filipino, you’ve aided me on my quest.
Luke Hulsen (10 months ago)
Thank you sooooo much 🙌🏻
Harijs Malkauss (10 months ago)
Thanks Man!
James vlogs (10 months ago)
Omg thank you so much
Rubby Msp (11 months ago)
THANK YOU UR A MASTER
Beau Brinkley (11 months ago)
Amazing !! thanks!!!
Jambo Truong (11 months ago)
THANK YOU SO MUCH!!!!!!!!
Will Koeppen (11 months ago)
Thank you so much. I didn't know that it was the down button
saira (11 months ago)
It works...Great Video
Shane Kastl (11 months ago)
you a real ass nigga saved my life...CALL GOD........AINT
April Nego (11 months ago)
Thanks a lot itjungles ....it worked.
Kellen Hancock (11 months ago)
Thank you so much
Miles (11 months ago)
thank you so much ur a legend bro
Ray Zare (11 months ago)
Thank you so much I was going crazy thinking my phone is damaged I did this n voila its working again
Heaven Ramos (11 months ago)
god bless your soul dude. you're the fucking goat
rekha singh (11 months ago)
YOU'RE THE BEST ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Matt Fox (11 months ago)
Thank you so much
Mazy (1 year ago)
Thank you, you are a miracle
Derek Bundy (1 year ago)
youre the man. was struggling with this for about a hour.
xNo1LadyGaGafanx (1 year ago)
Thank u
Ajay Ballie (1 year ago)
Omg thank you sooooo much
TOnche Nwacha (1 year ago)
Its nOt wOking myaann I got frOzen screen yesterday it dOesnt wOrk :@
Kelly N (1 year ago)
Thank you!!! and for being SHORT AND TO THE POINT!
Joshua Shears (1 year ago)
THANKS SSOSOOSOSOSOO MUCH MAN
thanthar lin (1 year ago)
You save my life .. Thank you
Elizabeth Rivera (1 year ago)
THANK U SOOOOO MUCHHH 💕😫
Fat Boi Gangsta (1 year ago)
Bless u, even tho this is a sad thing to say. You basically saved my life
Nathan Begaye (1 year ago)
thank you so much!!! this is amazing!!!
[Zesty] (1 year ago)
i fucking love you
OT Mystics (1 year ago)
Thank you so much
Maiamancuso _ (1 year ago)
GOD BLESS MAN✌🏻
MyNameIsAls 2p5 (1 year ago)
You saved my life thank you you deserve a like and subscribe
Nikolina Jankovic (1 year ago)
thank you so much
Media Darvishi (1 year ago)
Thanks
Media Darvishi (1 year ago)
AJDACOOL3ST (1 year ago)
fuxing amazing bro u really saved my ass luv uuu
Keke Abu (1 year ago)
You saved my life
Keke Abu (1 year ago)
I literally love the Internet
Magnificent AJ (1 year ago)
What do I do with the iphone six though :(
Rayaan Abdullah (8 months ago)
my home button doesn't work :(
Ricanne Stromoski (9 months ago)
Usually the iPhone 6 you press the home button down and the power button down at the same time and it restarts just like shown on this video. It should restart.
awww (1 year ago)
Magnificent AJ did you fix it yet? Same problem
BJN (1 year ago)
Thank you so fucking much man
Lakesha Harris (1 year ago)
It worked 👍
HENRY GROVES (1 year ago)
OMG THANK YOU SO MUCH YOU LITERALLY SAVED MY LIFE
MyNamesAnna (1 year ago)
Thanks so much for saving my life omllll im subscribing
Brandon (1 year ago)
Works, Thanks!!!
Doanh Nguyen (1 year ago)
Thank you so much for the trick. You save me. Have a good day
Thiago Bazan (1 year ago)
you saved my life thank you so muchhhh
Finlay (1 year ago)
Omg you are literally a life saver, like idk what i would do without this thank you so much
Michaela Levy (1 year ago)
thank you, very helpful
Thank you!!!!!
Markifook (1 year ago)
THANK YOU SO MUCH
Josh bivona (1 year ago)
Thanks mate
dizeyî 1 (1 year ago)
i was about to cry, u saved my life OMFG i don't know how to thank u
Junkee Monkee (1 year ago)
You legit are the most amazing person I was going crazy!!!!!!!!!!! YOU NEED WAYYYY MORE SUBSCRIBERS OMG
Danny Gaming (1 year ago)
Thx so much
ben Garrido (1 year ago)
Dude i fucking love you so much man omg i fuckin love you ur a god!
Anestis DRNV (1 year ago)
thanks man nice!!
jenavi matthew (1 year ago)
thanks
eLx Revenge (1 year ago)
you're a fking genius u saved my life thank god for your video amen bless your good soul
Chaos (7 months ago)
i agree
Audrey Schu (1 year ago)
Big help thank you
PeachyStar (1 year ago)
hey! if i do that will my apps/pictures/videos/musics be lost?
Paris Grande (4 months ago)
Can anyone help me what’s going on with my wallpaper when I want to put a pic I can’t move it or zoom out or in like its frozen like wtfff omg I swear I’m getting mad rn
Junkee Monkee (1 year ago)
ayyyyy army! I wad wondering this I did what the video said and I still had all my photos videos and music
Aaron Khadka (1 year ago)
thanks
Bi Baina (1 year ago)
smart!
Ozlem Akbas (1 year ago)
thank you sooooooo much!!! life saver <3
Kareeem - (1 year ago)
Thank you! But the thing is why did it happen with such a new phone?
Kyle Schipf (1 year ago)
Thank god thankyou
Giselle Martinez (1 year ago)
thanks!!
Giselle Martinez (1 year ago)
it workeddd

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.